הפרוייקטים

חזור לדף הבית

מכללה לחברה ואומנויות

ניהול מערך מכירות ושיווק

מצב פתיחה

מערך מכירות ושיווק שלא נוהל במשך תקופה קריטית לארגון

 

התוצאה

מיסוד תהליכים וממשקים פנים ארגוניים חדשים , מסדי נתונים ,מודל תמריצים שאפשרו הגעה ליעדי ההרשמה

בר הפצה

התמודדות עם הקושי בגיוס שליחים לחלוקת עיתונים ויצירת חשיפה חדשה ורחבה בפלטפורמות רלוונטיות להגדלת היקפי הגיוס

מצב פתיחה

אי היענות לדרכי שיווק ופרסום המשרה

 

התוצאה

אסטרטגיה שיווקית ופרסומית חדשה:
הגדרת קהלים חדשים (משרה נוספת, סטודנטים) בניית קמפיינים פרסומיים ייעודיים ובחירת ערוצי שיווק חדשים המותאמים לקהלי היעד שהביאו להיענות מוגברת

עירית בת-ים

טרנספורמציה דיגיטלית של ארכיב אגף ההנדסה

מצב פתיחה

8000 תיקי בנין וכ-30000 בקשות במצב פיזי ירוד ולא מקוטלג

 

התוצאה

ארכיון דיגיטלי סרוק וממופתח לפי נושאים שהועלה לאתר העיריה לשירות האזרחים

ידיעות אחרנות מנויים

בניית אסטרטגיה חדש למערך מנויי העיתון בהתמודדות מול מתחרה חדש ששינה את כללי המשחק בשוק

מצב פתיחה

אסטרטגית גיוס מנויים מיושנת ולא רלבנטית שהביאה למגמת ירידה דרמטית במספר המנויים

 

התוצאה

• שינוי עסקי אסטרטגי בחברה שהביא לירידה של 80% בכמות הנוטשים לגידול של מעל 50% באורך ההתחייבות הממוצע ולעלייה של 50% בהיקפי הגבייה
• יישום מהלכים ארגוניים שהביאו לגידול דו ספרתי ברווחיות מדי שנה
• בניית תפישת שירות חדשה לחברה והטמעת תהליך פיתוח ארגוני מקיף
בתחומי השירות והמכירות שיצרו מגמת עלייה מתמשכת במדדי שביעות הרצון
• הקמת מערך שיווק חדש ומועדון מנויים שאפשר הגדלת היקפי השימור ופיתוח עסקי ומקורות הכנסה חדשים
• קידום ויישום טכנולוגיות התומכות במערך השירות והמכירות:
מערכות CTI , IVR , CRM

עירית בת-ים

אבחון והמלצות לשיפור השירות לאזרח בקבלת קהל במשרדי אגף ההנדסה

מצב פתיחה

עומס בקבלת קהל ומחסור בכ"א למתן מענה שלא אפשרו לתת שירות איכותי וזמין לאזרחים

 

התוצאה

יישום ההמלצות לתהליכים ואמצעים טכנולוגיים בקבלת קהל ודיגיטציה של ארכיב תיקי הבנין הורידו באופן משמעותי את הצורך בהגעה למשרדי העיריה לצורך קבלת שירות