
ידיעות אחרנות מנויים
בניית אסטרטגיה חדש למערך מנויי העיתון בהתמודדות מול מתחרה חדש ששינה את כללי המשחק בשוק
מצב פתיחה
אסטרטגית גיוס מנויים מיושנת ולא רלבנטית שהביאה למגמת ירידה דרמטית במספר המנויים
התוצאה
• שינוי עסקי אסטרטגי בחברה שהביא לירידה של 80% בכמות הנוטשים לגידול של מעל 50% באורך ההתחייבות הממוצע ולעלייה של 50% בהיקפי הגבייה
• יישום מהלכים ארגוניים שהביאו לגידול דו ספרתי ברווחיות מדי שנה
• בניית תפישת שירות חדשה לחברה והטמעת תהליך פיתוח ארגוני מקיף
בתחומי השירות והמכירות שיצרו מגמת עלייה מתמשכת במדדי שביעות הרצון
• הקמת מערך שיווק חדש ומועדון מנויים שאפשר הגדלת היקפי השימור ופיתוח עסקי ומקורות הכנסה חדשים
• קידום ויישום טכנולוגיות התומכות במערך השירות והמכירות:
מערכות CTI , IVR , CRM